roladki wieprzowe

roladki 

6 małych kawałków wieprzowiny(polędwiczki)  
przyprawy : papryka słodka, pieprz, sól , lubczyk ,
 pietruszka( natka suszona)

w środek dałam kawałek boczku + plasterek żółtego sera

podlałam troszkę wodą ,zapiekałam w 180C około 40 min 
pod koniec ( około 10 min przed końcem pieczenia)
dodałam  łyżkę koncentratu pomidorowego
 
 
 
 
 
 
 
niestety zdjęcie znowu fatalnej jakości
(stare z telefonu )ale może zobrazuje mniej
 więcej jak to wygląda
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 To już wszystkie stare przepisy . 
Teraz czas na nowe .Mam  nadzieję 
,że i przepisy i zdjęcia od następnych wpisów 
będą lepsze i ktoś tą 
zmianę zauważy(jeśli ktoś wogóle na
 tego bloga zagląda ). 
 

3 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. O jak miło. Dziękuję i pozdrawiam.
      Następne wpisy bedą już inne. Więcej czasu, przestrzeni w kuchni i zdecydowanie zdjęcia będą lepsze.

      Usuń