Suflet cukiniowo pomidorowy

Suflet cukiniowo - pomidorowy

Użyłam : 4 jajka
               100 ml gęstej śmietany
               100g emmentala i nieduży kawałek camemberta
               przyprawy : sól , pieprz , słodka papryka ,
               1 średnia cukinia
               kilka pomidorów koktajlowych ( sparzone , zdjąć skórkę i pokroić na pół)




 Oddzielić białka od żółtek , białka ubić ze szczyptą soli , żółtka utrzeć.
Dodać 100g startego sera ( ja dałam emmental) a pomiędzy cukinie  dałam jeszcze drugi rodzaj sera
( były dwie warstwy plasterków cukinii i między nimi camembert ) .
Połączyłam żółtka z ubitymi białkami , dodałam 100 ml gęstej śmietany , dodałam przyprawy do smaku ( z solą ostrożnie bo już jest jej trochę w serze , który dodaliśmy)  , starty ser , i zalałam ta masą cukinię . Na wierzch dodałam pokrojone na pół pomidory koktajlowe ( kilka sztuk ) .
Piekłam w 170-180 C około 25-30 minut
Trzeba uważać przy wyciąganiu z piekarnika  , żeby nie było zbyt dużej różnicy temperatur bo potrawa zwyczajnie opadnie . Najlepiej nie otwierać piekarnika podczas pieczenia .
smaczne , szybkie i proste




Brak komentarzy