Zorro nigdy nie zdejmował maski ...

Na początek polecę Wam  ten wpis ----> u Anna Maria B  <------ KLIK 
a poniżej jest mój komentarz . Wy kim chcieliście zostać ?



Jakoś też nie pamiętam marzeń o księżniczce .
Częściej zabierałam zabawki brata niż siostry choć między bratem a mną było 6 lat różnicy a między siostrą  ,, jedynie " 4 i to z nią dzieliłam długo pokój zabawki itd ale z nim  dzień urodzin i wiele innych ,,wspólnych " rzeczy .
Pamiętam zabawy w czterech pancernych właśnie . Miał też taką drewnianą siekierkę ...  i liczydło też miał . Miał to dobre słowo bo młodsza siostra  czyli ja czy może powiem najmłodsza pewnego dnia zapragnęła zabawić się w Janosika jego drewnianą siekierką ;)  . Drewno trzeba było porąbać a  mieliśmy w tamtych czasach piec kaflowy więc nawet dziwie się , że nie chwyciłam za coś ostrzejszego bo zdarzały mi się różne pomysły jak np ładowanie bateryjki od ruskiej gierki  przy pomocy kontaktu i kabelków . W każdym razie brat miał liczydło a ja je  ... no cóż porąbałam . Koraliki skakały po całym pokoju . Nawet nie było jakiejś wielkiej bury za to  ale to chyba jedna z pierwszych takich akcji typu ,, kim chce być " wdrażana w życie .
Ah wiem , na balu przebierańców w zerówce byłam ZORRO  bardzo chciałam być Zorro . Nawet mam chyba gdzieś zdjęcie na instagramie . Jak dostaliśmy zdjęcia do domu pierwsze pytanie mamy było ,, dlaczego nie zdjęłaś maski ?"  odpowiedź taka pewna , z przytupem ( no jak to ? zastanawiałam się chwilę , że mama nie zna odpowiedzi i zadaje to pytanie ) była - ,, ZORRO NIGDY NIE ZDEJMOWAŁ MASKI ! "

Z innych tego typu akcji  jeśli dobrze pamiętam  wczułam się bardzo w role fryzjerki i  obcięłam siostry lalce włosy . Sobie też obcięłam ... grzywkę w środku nocy plastikowymi nożyczkami  wykradzionymi cichaczem w ciemności z piórnika 4 lata starszej siostry . Mina  mamy o poranku ... bezcenna :)
 Zamiast do przedszkola była wizyta u fryzjerki a , że nie każdy umiał obcinać moje włosy od małego  ( grube , sztywne , dużo tego było ) to  ile  było roboty przy ,, poprawianiu " to nie wspomnę.Teraz od lat ponad 9 daję spełnić marzenia małego chłopca z tamtych lat typu ,,  zawsze chciałem być fryzjerem ale nie wyszło " . No to jak mam potrzebę podcięcia włosów mówię tnij chłopie to tylko włosy  odrosną .


Brak komentarzy