Bezy

Bezy

Białka z 3 jajek , szczypta soli, 100g  cukru .
Białka ubić na sztywna piane ze szczypta soli 
 dodając powoli cukier  .

Rozgrzać piekarnik do około 100C

Ja piekłam ( a raczej bym powiedziała suszyłam )
 bezy  przy uchylonym piekarniku  jakieś 80 minut
 lub dłużej ( w zależnośći czy ktoś lubi bardziej suche 
(wtedy niższa temperatura i dłużej piekę a raczej bym 
powiedziała suszę  a jeśli mają
 być bardziej wilgotne w środku to wyższa temperatura
 ( około 140-150C najlepiej z uchylonym piekarnikiem 
 i jakieś 50-60minut chociaż jeśli są większe to 
wymagają więcej czasu i czasem zajmuje 
to prawie 2 godziny  ).
Na blaszkę wyłożyłam papier do pieczenia . 
Jako , ze nie miałam odpowiedniej szprycy 
to  formowałam beziki  nakładając piane do woreczka 
foliowego z dziurka .
Po wysuszeniu bezów  zostawiłam je jeszcze w piekarniku 
do wystygnięcia .
 
 
                         
 Smacznego
S.

Brak komentarzy