Rok zleciał ...

Rok zleciał ...
Nie , nie na blogu. We Francji rok zleciał. A wydawałoby sie , ze to jeszcze wczoraj siedzielismy na Dublińskim lotnisku czekając na ,,ten" lot. Po 7 latach spędzonych w Irlandii to dla mnie była spora zmiana.

Jak dla mnie bardzo pozytywne zmiany. Pomimo tego , ze w ciagu tego ostatniego roku nie było zawsze łatwo to było warto. Jeszcze wiele przede mną . Wiem.
Zmiany kraju, miejsca zamieszkania , język , znajomi , ,,jego" rodzina staje sie bardziej moja .
Jest dobrze.
W tym czasie ruszyłam ponownie  z blogiem , dzieki czemu poznałam ciekawych ludzi. 
Ruszam( powoli bo powoli ale ruszam ) ... Z bieganiem ale na razie to cześciej szybki marsz niz bieganie ale jak to mowia lepsze to niz nic . Zawsze to jakis ruch .
Dołączyłam do Klubu Polki na Obczyźnie co tez daje mi wiele i tam tez poznałam wiele wspaniałych osób.
Ogólnie był to rok zmian ale pozytywnych.
(Zdjecie zrobione tuż przed wylotem).

















P.s.
Post ten wysylam z iPada i ...wiem , od jakiegoś czasu jestem wam ,,winna" kilka postów z przepisami , o których wspomniałam juz kiedyś na instagramie <----- KLIK czy na
 Facebooku <-------Klik ale do końca miesiąca moze być jeszcze cieżko z dostępem do netu przez komputer na tyle na ile bym chciała ale obiecuje poprawie sie.
Potraktujcie to jako taki wstęp do,,co mnie zaskoczyło / zdziwiło na miejscu we Fr przez ten rok " . Pewnie pojawi sie dopiero za jakies 2-3 tygodnie ale pojawi się .


13 komentarzy

  1. Sylwia Wojtkowiak21 maja 2015 23:41

    I jak Ci we Francji? Jejku bardzo się cieszę z Klubu Polki! <3 wspaniałe "miejsce", cieszę się, że miałam możliwość Cię poznać! Wirtualnie, ale jednak :) Samych przyjemności we Francji!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie początki bywają trudne. Moj pierwszy rok tez był nie najłatwiejszy. Tez nie znałam języka i na dodatek były to zamierzchłych czasy bez komórek, internetu i lowcosów:) o ileż prościej jest teraz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym tak na rok gdzieś wyjechać, zbyt dużo rzeczy mnie tu jednak trzyma. Uczelnia, treningi, chłopak. Wiem, że to wszystko da się przejść. Może kiedyś się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nika i tak jest lepiej niż myślałam. W Irlandii było mi zdecydowanie trudniej ( ok plusem był język ale i było trochę minusów , moze niekoniecznie związanych bezpośrednio z Irlandia ale jednak wpłynęło to na pierwsze jakieś dwa lata tam ). Jedyne co we Francji to moge sobie na biurokracje ponarzekać ale cóż .. Przyznaje otwarcie jest wiecej plusów niż minusów i o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylvia powiem Ci , ze jest lepiej niż sie spodziewałam wiec nie mam za wiele co narzekać. No i z czasem coraz lepiej . O tak super , ze jest ten klub. Wspaniałe ,, miejsce ". Tez bardzo sie cieszę, ze was tam poznałam. Czasem wirtualne znajomosci okazuja sie bardziej wartościowe niż takie na żywo. Czas pokazuje jak jest. Dziekuje Ci bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia z wyjazdem. Pewnie , ze wszystko sie da . Mnie dla odmiany mało co juz trzyma w PL.

    OdpowiedzUsuń
  7. A wyjechalam na kilka miesięcy w 2007 ;) i teraz jakoś wracać nie planuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że Francja Cię pozytywnie zaskoczyła! <3 <3 <3 Nie ma za co ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozytywnie to dawno byłam nastawiona. Zaskoczyła mnie z niektórymi rzeczami fakt ....ale to rożnie i pozytywnie i Hmmm niewiem jakoś tak dziwnie jesli o niektóre sprawy chodzi ale o tym innym razem ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjazdy to fajna rzecz, choć bywają trudne jak się wszystko za sobą zostawia. Trzeba wiele rzeczy polubić od nowa. Klub Polki fajna sprawa. Muszę poszukać czegoś podobnego w Londynie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aleksandra widzę Twój ostatni komentarz w komentarzach ale pod postem juz nie. Dziękuje bardzo. Tak czasem zostawić wszystko trudno ale jakos nie żałuje. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem mi się marzy tak gdzieś wyjechać☺, ale dom, dzieci tu jest moje miejsce☺. Trzymam kciuki niech ci się wiedzie jak najlepiej😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje. Tak , najważniejsze to znaleść ,,swoje" miejsce.

    OdpowiedzUsuń