Testy z 2018 i ,,drobne " ogłoszenie parafialne ;)

Trochę mnie nie było wiem . Czasem trzeba sobie zrobić przerwę od pewnych rzeczy  a jak ja to powtarzam ,, nic na siłę " . Życzenia były na fanpage'u na fb ale nie jestem pewna ile/ilu z Was tam zagląda. Na instagramie jestem za to każdego dnia .
Koniec roku nie był dla mnie żadnym czasem typu podsumowania  , postanowienia itp
Takie rzeczy to ja spisuje na co dzień a nie , że nagle raz do roku mnie olśni i wymyślam co ja to nie zrobię w 2019 i jaka będę itd Było raczej nadrabianie : książek , kursu językowego , odpoczynku
( remont trwający od maja który zafundował nowy właściciel domu dał w kość a uwierzcie zaburzony sen przez miesiące może się odbić na kondycji fizycznej jak i psychicznej .
Miało być jeszcze gorzej ale nie zgodziliśmy się na pewne ,, super propozycje " no i  jakby na podwórku jeszcze będzie robił bajzel , że się tak wyrażę ale to jakby mniej zakłóca spokój niż za ścianą . Oby , oby ... na 2019 mam dwa pobożne życzenia i oby się udało coś zdziałać w tym kierunku ) , webinary ( tak trochę się wciągnęłam w webinary , oglądanie mądrze mówiących ludzi i takie tam .  J. Hunt , PSC, W. Herra  i  podcasty . Zazwyczaj ogarniam podcasty jadąc w miejscu czyli podcast +  rower stacjonarny . Przyjemne z pożytecznym .
Nie twierdzę , że  postanowienia noworoczne są złe . Ktoś chce niech robi u mnie sprawdza się raczej  skreślanie list ,,do zrobienia " na bieżąco i nowy rok jakoś nic wielkiego nie zmienia w tym względzie tylko przez to , że z 2018 zmienia się na 2019 .
Jeśli nie chce Wam się czytać całości zjedźcie choć na sam dół , tak wiem powinnam dać odwrotną kolejność . 



Obiecałam , że napiszę coś więcej o testach w jakich miałam okazje brać udział  w tamtym roku.
Tak jak napisałam w poprzednim wpisie ( tak , wiem listopad )  zaczęłam to robić , żeby podszkolić język  w piśmie czyli takie połączenie przyjemnego z pożytecznym . Ja się uczę języka a przy okazji testuję coś np . kosmetyki  czy płyny do prania ,  czasem były to produkty spożywcze.
Fair enough prawda ;)  
Normalnie na bieżąco wrzucam na insta  zdjęcia jeśli biorę udział w jakimś teście ( przypomnę tu  jedynie parę stron jakich używam : Le Petit Marseillais , Vichy , TRND , Envie de plus, Croquanslavie , Sampleo , TheInsiders , Kuvut  i pewnie coś jeszcze. Zazwyczaj marki takie jak Mustella czy LaRoche Posay maja na  swoich stronach ,, kluby ambasadorów "  ).
 Ogólnie tych testów ale i tez jakiś wygranych typu książka kucharska  w tamtym roku było około 30-35 więc całkiem sporo jak na debiutanta jeśli o język chodzi . Wiadomo , nie na wszystko się da załapać bo albo dadzą coś do testowania nie dla tego rodzaju skóry albo dla dzieci  itp to wiadomo , że wtedy nawet nie składam kandydatury .
Kilka razy trafiły mi się testy tzw. ,, na ślepo " czyli wysyłają produkt i nie wiem co jest w środku tzn. owszem wiem , że na przykład jest to płyn do naczyń czy płyn do prania czy perfumy ale nie wiem jakiej firmy - też ciekawe doświadczenie .
Tak w skrócie z tych  testów wypiszę co mniej więcej było w tamtym roku ( kto śledzi instagrama Garoterapia to pewnie widział ale co tam najwyżej się powtórzę ) :
- szampon Kerium La Roche Posay ( i to nie jakaś byle próbka a 400ml ) , miałam z nim już styczność w Irlandii i myślę , że nic póki co na moje włosy tak dobrze nie działa jak ten szampon
- krem i serum HyaluB5 tez z La Roche Posay ( tu akurat na Sampleo )
-olejek do twarzy z Rituals
-parę testów napojów , kaw i produktów spożywczych , które wchodziły na rynek
-Daylong50+ BBcream  na TheInsiders
-odżywki Aussie na Envie de Plus ( o ile pamiętam ta strona jest też w Polsce ale nazywa się inaczej , znajdę to dopiszę )
-Vichy Liftactiv nowy krem z colagenem - dla takiej starej d... ;) jak znalazł a tak serio krem jest super
-Yves Saint Lauren - mascara i szminka
-na Kuvut płyn do prania eco z Maison Verte - ogromna butla
- dwa testy z Le Petit Marseillais
-trafił się tez ,, ślepy test " perfum ale nie mam pojęcia co to były za perfumy podobno jakiejś dobrej marki ale cóż , że nie mam perfumerii w okolicy nie miałam okazji sprawdzić co to może być ;)  miałam więcej szczęścia niż koleżanka która swoje perfumy ( inny nr I inny typ)  cóż ...  dostała coś co krótko mówiąc nie pachniało ładnie .
-na TRND - pasty do zębów - cóż zawsze to lepiej sprawdzić coś nowego zanim się kupi tą nowość
- serum Phytomer na MonVanityIdeal
- testy z Sanoflore i La Provençale na Sampleo
 - koniec roku i testy mleczka do ciała Laboratoire Paysane - to jest HIT  . Mają kosmetyki z mlekiem oślim , póki co przetestowałam mleczko do ciała i nic nie poprawiło tak  kondycji mojej wysuszonej skóry szczególnie na łokciach w tak krótkim czasie .
Także trochę tego było i nowy rok nowe testy tyle , że teraz myślę , że już będę na bieżąco je opisywać .


Na dziś tyle - przypominam - żeby zobaczyć zdjęcia z tych testów wystarczy klik ---> na Instagram i tam jest wszystko.

Teraz wspomniane w tytule ogłoszenie parafialne a w zasadzie to myślę , że to powinnam dać na początku .

... z okazji zbliżającej się czterdziestki ( tak tak czas zasuwa jeszcze jakieś 2 tygodnie a nawet mniej)  tak samo jak w tamtym roku wybrałam coś co może pomóc innym czyli zbiórka na fundacje Rak & Roll . 
Link do zbiórki tutaj --- KLIK  
Z góry dzięki jeśli możecie włączyć się w pomoc  w zbiórce . Dlaczego TA fundacja chyba nie muszę tłumaczyć.  To nie jest tylko zbiórka z okazji moich urodzin - mój brat miał urodziny tego samego dnia . Miałby 46 lat  w ten dzień kiedy ja będę obchodzić swoje 40 jego już dosięgła choroba. Zresztą , w ostatnich latach straciłam  trochę znajomych których zabrał rak  czy jak w przypadku brata chłoniak ( więc ogólnie nowotwory szaleją :( i niestety przez lata  kiedy chorował też wiele razy opowiadał co się dzieje na oddziałach .

Miałam w planie też oddanie włosów dla tej samej fundacji w ramach akcji Daj Włos ale  poczekam aż podrosną trochę  więcej. Dla mnie to tylko włosy a dla kogoś kto tych włosów mieć nie może po ciężkiej chemii to ... sami pomyślcie . To nie ręka to odrośnie .


zdjęcie z demotywatorów , źródło : Rak&Roll
p.s
Łeb do słońca

4 lutego przypada Światowy Dzień Walki z Rakiem --- tu ciekawy artykuł - KLIK  wiem wiem z tamtego roku ale wciąż na czasie :)

2 komentarze

  1. mocna reklama.... fryzury i dragi + %%%....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak , czasem potrzebny dobitny przekaz zeby zadzialalo .... ( a jednak ktos tu zaglda no prosze . dziekuje)

      Usuń