Szał listopadowy ..

 Google mi przypomniało gdzie byłam w listopadzie. No istny szał nie wiem czy śmiać się czy płakać. 3 razy w sklepie i raz w tabacu. Wow. 

Z tą całą organizacja wyjść , zakazami , nakazami , maseczkami,  zaświadczeniami które musimy sobie wypełnić na wyjście to pomimo tego że do tamtej soboty mogliśmy wychodzić max raz dziennie na spacer kilometr od domu z papierem lub pdf w tel to się szczerze mówiąc odechciewa nawet.  Więźniowie na spacerniaku też mają godzinę podobno hehe  taki żarcik sytuacyjny .wiem wiem wcale nie śmieszne  mi też nie do śmiechu . Niby teraz  zmienili to na 3h i 20 km ale to raczej udogodnienie dla biegających bo rodziny dalej nie możemy odwiedzić. A idz pan w uj chce się rzec. 

Niby na święta się czeka ale z tym jak nas zamykają i co co jakiś czas  wymyślają to jakoś się odechciewa już. Może po 15 grudnia coś poluzują ale uwierzę jak zobaczę.  Niby ma być zwolnienie  lekkie tego i godzina policyjna . No aż nie mogę się doczekać kiedy zobaczę teściowa  serio serio . Do tego jakoś tak nastrój z tamtego grudnia wrócił i okres kiedy przed samymi świętami straciliśmy dwie ważne dla nas osoby w ciągu 3 dni. No słabo jakoś. 

Choinka niby mała ale jest , bez światełek , są bombki , szału nie ma ale jakaś tam namiastka świąt jest. Opłatka nie będzie pewnie bo i skąd ( zresztą tu takiej tradycji nie ma więc musiał by pewnie ktoś z PL podesłać) , prezenty? - nie wiem czy to co zamówiłam dla rodziny R dojdzie  bo ,, może się opóźnić przez covid" ,  gotowania po polsku pewnie też nie bo na jednopalnikowej indukcji za wiele nie zawojuje . Barszcz czerwony jakis z proszku chyba mi się został  z tamtego roku z wyjazdu z Polski  a jak nie to sobie o nim pomyśle i tyle będzie ;) 

Zresztą nawet nie wiadomo czy będziemy mogli rodzinę odwiedzić. Sobie raczej prezentów nie robimy no co będę owijać w bawełnę 2020 jest jaki jest i jeszcze się nie wygrzebałam z pewnych zobowiązań które mi zostawił 2019. Najważniejsze żeby być z tymi na których nam zależy. 🎄❤️

Taki cienki ten grudzień. Aż się chce powiedzieć , obudźcie mnie jak to się skończy". 


Zdrowia przede wszystkim Wam życzę jeśli tu jeszcze ktoś zagłąda. 


Brak komentarzy