Sałatka z pora

Wiem , że 2 w nocy to nie jest może najlepsza pora na pisanie nowego posta ale jak to mówią ,, lepiej późno niż wcale "



Użyłam  pół białej części pora ( posiekane  w drobne paski, blanszowane przez jakieś1,5- 2 minuty ) , 2 jajka ( ugotowane na twardo, posiekane drobno) , sól , pieprz do smaku, łyżeczka majonezu, pół łyżeczki francuskiej musztardy .Dodałam też łyżkę startego żółtego sera .






Połączyć składniki i gotowe.
Smacznego
S.










Niedługo tematyką odbiegnę trochę od kuchni ale mam nadzieje  , że też was zainteresuje wycieczka w pewne nieznane ( lub może dla  niektórych czytelników znane ) zakątki.

6 komentarzy

  1. Fajny przepis, uwielbiam pora :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamiast majonezu dałam gęstą śmietane. Też dobra była. Z serem nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ser to juz taki dodatek , ktory nie każdemu musi pasować. Tez czesto robie bez sera.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie takiej sałatki sie spodziewałam ale to musi być pyszne!
    Na pewno wypróbuję ten przepis!
    Pozdrawiam :)
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiej się spodziewałaś?
    Bardzo prosta .
    Dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń