Serowe przekąski

Misie , serduszka , kwiatki ...  cokolwiek macie pod ręką ;)
Ja miałam takie foremki i nie zawahałam się ich użyć.
Na ,,ciasto " użyłam : 3 jajka ( roztrzepać  trzepaczka lub mikserem ) ,
 200g boczku pokrojonego w kostkę , sery ( i tu dowolność co kto lubi
  lub  ma aktualnie w lodówce ; ja użyłam  sporą garść startego ementalera ,

caprice des dieux , brie i comté - wszystkie pokroiłam w drobną kostkę i dodałam
 starty emmental ) , około  150 gram mąki pszennej , pół cukinii ( część była starta ,
 część  pokrojona w drobną kostkę ) , około 100ml mleka ( ja użyłam migdałowego
  z tego względu , że ostatnio staram się używać mniej krowiego ) ,dodałam
przyprawy ( słodka papryka, pieprz , sól  do smaku ale też nie za dużo bo i ser
 i boczek jest słony , łyżka oliwy z oliwek .
Masa powinna mieć gęstość  jak śmietana .
 Można też zrobić z : różnymi kolorowymi paprykami  ( kostka ) , oliwkami ,
suszonymi pomidorami  czy pieczarkami .
Wierzch  posypałam starym serem .
Nakładać do foremek i piec w rozgrzanym  do 200C piekarniku około 20 minut .



 


Brak komentarzy