Keks na słono

 Użyłam( na małą formę keksową ) :



*200 g mąki
*3 jajka ( roztrzepać)
*płaska łyżeczka proszku do pieczenia
*sól, pieprz, czosnek granulowany, curry, kurkuma, papryka słodka
*jedna mała cebula pokrojona w kostkę i zeszklona na maśle
*100ml oliwy z oliwek
*100ml mleka 

*jedna  mała cukinia pokrojona w kostkę albo pół średniej
*pomidory koktajlowe ( ja użyłam 10 sztuk pokrojone na pół )
*pieczarki  ( w zależności  jak pieczarkowo ;) lubicie ... u mnie to było około 100g pieczarek *pokrojone , i podduszone na maśle , które potem dodałam do całej masy )
*100g startego żółtego sera
Wymieszać wszystkie składniki , wlać do formy keksowej ( ja mojej niczym nie smarowałam  ale mam taką emaliowaną ) .
Włożyć do rozgrzanego piekarnika .
Piec około 35 minut w temperaturze 180-190C
( zależy od piekarnika  ... sami znacie swój więc oby nie przypalić )
Starczyło na kolacje dla 3 osób .

smacznego
S.

Brak komentarzy