Kremowa raz...

Delikatna  z lekko wyczuwalnym smakiem czerwonej papryki ( uwielbiam ) . Lepsza byłaby z podpieczoną na grillu papryka ale dziś była po prostu podduszona na maśle . Paprykę użyłam 1 , marchewki 3, 3 ziemniaki, i mały kawałek dyni ( w sumie mały , tak wielkości piąstki) .


Podprażyłam na maśle paprykę, pokrojona marchewkę, ziemniaki, dynie i dodałam wody( u mnie 750ml). Potem jeszcze dolałam prawie szklankę wody . 
Po około 30 minutach dodałam 3 sparzone pomidory , sól , pieprz, curry , paprykę słodka do smaku i 3 łyżki mleka kokosowego. Jeśli odparuje za dużo wody przez czas gotowania to dolać trzeba trochę ( zależy jak gęsta chcecie zupę ). 
Zmiksowałam i potem dodałam pokrojona na bardzo cienkie półplasterki cukinie ( ja użyłam pół małej cukinii). 
Smacznego 

Brak komentarzy