Kwiecień plecień poprzeplata ... Ah nie nie w tym roku. W tym jest zostań w domu

8 kwietnia 2020
Nie wiem czy z moja wagą ta ławka się nie załamie ale może jeszcze kiedyś na niej usiądę ;)



Szybkie wyjście po brakujące najpotrzebniejsze rzeczy do jedzenia ( zapewniam to naprawdę minimum bo raz że kasiory brak a dwa różnie z tym zaopatrzeniem ).

Paliwo już po 1,2€  ( normalnie 1,44-1,6 wcześniej ) , chciałam zrobić zdjęcie ale te wyświetlacze mają chyba coś wmontowane i jak się robi fotkę to widać parę kresek i tyle ... Albo taki że mnie ujowy fotograf i nie znam się jak zrobić to dobrze ale wcześniej wiele razy robiłam i było widać.
W każdym razie paliwo tanieje , euro, dolar itd idzie w górę .
Ceny też rosną na spozywke napewno .z innymi rzeczami nie wiem bo ostatnie tygodnie nawet nie kupuje nic oprócz chleba , masła , sera , szynki dla starego na tosty, ryżu , makaronu , dżemu , kawy , i paru innych naprawdę okrojonych do ,, niezbędne". Zapas herbaty w domu mam , woda wciąż leci w kranie a i kosmetyków  nie brak dzieki testom i w zasadzie paru promocjom wcześniej zanim to coś na ,,C " się przywleklo do kraju jest. Najwyżej wysiwieje całkiem tfu siwa to jestem regularnie od lat ale najwyżej wyjdzie ta siwizna na wierzch a już szczególnie jak fryz na krótko zrobię a co mi tam .
Są sprawy ważne i ważniejsze . kwestia priorytetów i możliwości .
Poczta u nas nieczynna ale widziałam listonosza ( już jeżdżą 3 dni w tyg a nie 6 /7 ) .
Półki  w sklepach( mamy dwa tu więc też dużo się nie zawojuje )  niektóre puste a niektóre z limitami 2 produktów z kategorii na osobę.
Sukces - kupiłam 2 kg mąki ( babeczka za mną chciała 3 kg ale pan ją przystopował że limit jest . Była w 7 innych dość dużych sklepach  w promieniu 20 km i nic - zero mąki ). Ptaszki śpiewają, drzewa kwitną , 24C na zewnątrz , zaczynają już się pokazywać osy i szerszenie ;)
Tyle z mojego wyjścia ...
Śmiesznie trochę bo muzyczka jaka leciała przy zakupach z głośników to #eyeofthetiger
😂 Survivor
 🐅
Eye of the tiger
Wiecie jak fajnie się robi zakupy przy ,, eye of the tiger " I polując na dwa produkty w kategorii na łebka i jeszcze nie zawsze coś jest na półkach ( dziś np na mięsnym pustka , sera na tosty brak, chleb wydarłam ostatni z półki ) . Jest klimat ;)


Ah od dziś zdaje się jest oprócz formularza na wyjścia zakaz biegania itd sporty indywidualne ogólnie na powietrzu między 10-19 godz. Prosta konsekwencją tego że ludzie mają w D...ie to co się do nich mówi i dalej wychodzą ot tak ,, zaczerpnąć powietrza " i będą mandaty 135€ wstępnie. Ilu nagle oburzonych biegaczy na FB się znalazło 😂 śmieje się z tego ale serio wygląda to tak od czasu #stayinhome2020 #resterchezvous #zostańwdomu  że nagle ludzie zaczęli biegać. I wielkie oburzenia bo zabiera się im wolność. Jak ktoś bardzo chce to będzie biegał między 19:00 a 10:00 rano. I tak jest wciąż 1 km od domu i max godzina więc w czym problem ?! Po 19 pewnie nie pobiegają bo #apero a przed 10 dla wielu  którzy nagle zaczęli biegać od połowy marca będzie za wczesna pora ;)



A u sąsiadów widzę wciąż spotkania rodzinne w ogródku . Takim ludziom można podziękować za obostrzenia. 🖕

Kumulacja w czasach zarazy ... ;) Jeszcze po moim powrocie z PL i nawet w PL próbowałam złapać dentystę . No niestety albo się nie udawało ( w Pl) albo tu terminy odległe albo odwoływane .Teraz już nie mam problemu z jedną ukruszona plombą 😂 trzy na raz i zero możliwosci dostania się do dentysty w obecnej sytuacji ;)
Jak dobrze że mam w domu obcęgi i mixer zawsze to będzie łatwiej potem że smoothies , zupami  krem itp 😂🤦 .

2 komentarze

  1. Ławka zarąbista 😂 skojarzyła mi się z placem zabaw dla dzieci. Drabinki, huśtawki w leperowce... Ławka skojarzyła mi się z koroną że siadać nie wolno taaaa 😂 😂 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz Kasia jak nie wystarcza slowa i mandaty to trzeba tak niestety . Chyba musze poszukac co to ta leperowka . domyslac sie moge ale teraz nasuwa sie pytanie co bylo pierwsze tasma czy ten na L ;)

    OdpowiedzUsuń