Kotlety owsiano - soczewicowe ( z warzywami )

Jeśli mnie śledzicie na Instagramie to 2 dni temu zauważyliście pewnie zdjęcia .
Na te kotlety  zużyłam niewiele bo : 70g ( suchy produkt ) czerwonej soczewicy , 50 g płatków owsianych ,2 ugotowane i starte marchewki , pół małej cukinii  i przyprawy ( do smaku  , u mnie to było : sól , pieprz , chili , pół podsmażonej cebuli ,kurkuma, czosnek sproszkowany i odrobina mieszanki ziołowej którą zalałam płatki ). Do tego prawie 1/3 pęczka posiekanej drobno natki pietruszki .

Marchewkę ugotowałam , starłam na drobnej tarce .
Płatki owsiane zalałam ( tak żeby je przykryło ledwo )wodą z ziołami ( to już do smaku jak kto woli  u mnie było ostrawo : imbir, kurkuma , czosnek , chili i masa zielonego czyli natka pietruszki ).
Soczewice ugotowałam ,odcedziłam , dodałam do startej marchewki , cukinii ( surowa) i zalanych płatków owsianych . Masa ma być dość gęsta . Doprawić  , obtoczyć w  bułce tartej i  smażyć z obu stron . Zdjęcie + video

                     góra : masa przed usmażeniem

         dół: usmażone i w trakcie smażenia

Smacznego

Brak komentarzy