11

Nareszcie jesień i mogę swobodniej oddychać . Niestety upały , słońce itp dawały mi popalić
(pomimo , że nie mieszkam na południu Francji to organizm znosi to tak jak znosi , cóż nie będę ściemniać , że coś jest różowe jak jest szare  kiedy oddychać ciężko , nos zatkany przez parę miesięcy a w domu jest prawie 40 C ) . No już , już .. w  końcu jest inaczej .
Ja nie o tym dziś .
Dziś o tym , że dawno się tak nie uśmiałam czytając książkę.
Adam Kay ... mówi  Wam coś  to  nazwisko? 
Tu link do mojego wpisu na insta ze zdjęciem  <------KLIK 

Książka nosi tytuł ,, Będzie bolało " ale póki co to bolą mnie czasem mięśnie brzucha od śmiechu. Naprawdę , jeśli macie okazję przeczytać - do dzieła.
Sekretny dziennik młodego lekarza ;)   Wspomnę tylko , że rzucił zawód lekarza i zostal uwaga ... komikiem .

Tu specjalnie da tych co znają angielski  coś z YT - https://www.youtube.com/watch?v=f0bsWgxMoEk

W książce są i smutne momenty ale więcej można się uśmiać szczególnie ze sposobu w jaki to wszystko opisuje autor .

Brak komentarzy