09

Dość długo mnie nie było ale działo się trochę.
Najpierw atakowały włoski gąsienic (o tym już było ) potem niestety wokół nas remonty , które się ciągną i końca nie widać , lato też dawało w kość . Pukniecie się w głowę ale niestety nie znoszę temperatur 25+ za dobrze i towarzyszą temu różne dolegliwości więc powoli wracam do żywych .

W tamtym tygodniu zaliczyliśmy w niedzielę  drzwi otwarte u okolicznych myśliwych. W sobotę zaliczyliśmy wypad do Virtual Break ale o tym nie dziś . Zdecydowanie przyjemniejsze.

 Normalnie jestem na NIE ale pojechałam tam z kilku powodów :
-  zobaczyć kto strzela jak biegam po polach ;) poważnie , tutaj nie da się spokojnie pobiegać nie ważne czy to sezon na polowania czy poza sezonem to odnoszę wrażenie , że oni mają tu sezon cały rok
- prawda jest taka , że miały być ptaki drapieżne , nie było nigdzie jednak programu ( albo pewnie za słabo szukałam ) i jak przyjechaliśmy na miejsce to już trwał pokaz z udziałem tych ptaków
zdjęcia niżej
- cóż, tak jak pisałam - nie pochwalam takiego strzelania do zwierzyny więc wpadliśmy , wypadliśmy i tyle nas widzieli
- przy okazji całej tej ,, imprezy " panowie myśliwi urządzili sobie wyprzedaż garażową i zakupiłam kolejną łyżeczkę do kolekcji .













W okolicy w której mieszkam a i pewnie w wielu departamentach we Francji myśliwi niestety wiele lasów mają prywatnych a i w tzw państwowych ich pełno . Cisną mi się słowa na język ale daruję sobie ( i tak pewnie tu się pojawią komentarze  typu po co pojechałam itd ) .
To co widziałam zostawię dla siebie ( poroża , jakieś zdjęcia  itd ) a wrzucę dla Was parę zdjęć z orłami , sowami itd .

W kolejnych wpisać postaram się wrzucić parę słów o Virtual Break  a i w niedzielę szykuje się kolejna atrakcja z okazji dni dziedzictwa narodowego .

 wydaje się , że  jednak zdjęcia tracą na jakości  ... w razie czego zapraszam tutaj - https://www.instagram.com/p/BngPMr9FscI/?taken-by=garoterapia plus kilka innych na instagram  lepiej widać .




P.s: zdjecia jednak tracą wiele na jakości po tym jak je tu wstawiam więc wybaczcie ale musi być tak , że jednak zajrzycie na Instagram i tam je obejrzycie jeśli chcecie .  Tu link do konta --- https://www.instagram.com/garoterapia/

Brak komentarzy